dilluns, 15 d’octubre del 2007

Test a fer x evitar una mort prematura - by Marta

INSTRUCCIONES:
1. Coloca tu Reproductor de Windows Media, Winamp, Itunes, etc. En modo aleatorio.
2. Por cada pregunta, presiona el botón "Siguiente".
3. Debes escribir el nombre de la cancion, no importa lo tonto que suene.
4. Si lo deseas, por algún comentario en paréntesis después de la canción.

- ¿Cómo te describirías? Hit the road Jack (1. per començar sempre havia pensat que era mes aviat paradeta... axi k espero k no em feu fora aixi.... sispiplispi? 2. fins al moment creia que hem deia Marta, sembla k els meus pares es van confondre.. 3. HEM NEGO A SER UN HOME!!!!!)
- ¿Qué te gusta en una persona? Forever young (si, si, jove pro d’esperit eh!! Com el meu George ^^!! No penseu malament....k us conec....)
- ¿Cómo te sientes hoy? Big girls don’t cry (vaja k com k soc una noia gran em retenc pro per dins estic feta una caqueta, ja m’esteu consolant! Pobre d mi...)
- ¿Cuál es tu propósito en la vida? Say it right (si, tot esta b, esk jo soc mol optimista, axi k per mol malament k vagin ls coses jo diré k esta b. K explota el mon: res k esta b...)
- ¿Cuál es tu apodo? Aisha (no, axo si k no, jo no soc axi! Ni pa tras!! Oi k no?? -.-u )
- ¿Qué piensan tus amigos de ti? Have You Ever See The Rain (gracies gent, veig k realment soc molt important en la vostra vida, axi k quan parlo sentiu ploure..... no m’imaginava aixo, am rao es van descuidar d mi els d genetica...... kina depressió, ja se xk volia plorar... espera! Una rao +!)
- ¿Qué piensas de tus padres? Can You Dig It (pos ya k stas puedes enterrarlos? Sk en el fons soc super cruel..... va i els hi dic k comencin a cavar......em sento malevola...)
- ¿En qué piensas muy a menudo? The River (com a bona pluja k soc a algun lloc he d voler arribar no?? Soc realista, no+ faltaria k penses en el cel i els nuvols, seria massa nostalgic...)
- ¿Qué es 2+2? Heavy on my heart (algun dia les mates em mataran, ja veus si no+ pensar-hi em dona un chungu! El meu destí es ser assassinada per les mates d’un atac d cor, clarament... Axi k si tardo massa en un examen d mates ja us podeu esperar el pitjor......)
- ¿Qué piensas de tu mejor amigo? I dont wanna know (Senzillament no ho vull saber)
- ¿Qué piensas de la persona que te gusta? Ojos negros (ja m’hi fixaré aviam si veig algu amb els ulls negres….xk ara per ara…)
- ¿Cuál es la historia de tu vida? One way or another ( esk tota la meva vida he sigut una indecisa, pensaba k la cosa milloraria, pro sembla ser k no..)
- ¿Qué quieres ser de mayor? Monsoon (pel k sembla els meus amics no naven tal mal encaminats… no+ q sere una mik + potent del k es pensaven...)
- ¿En qué piensas cuando ves a la persona que te gusta? She will be loved (mmm.... nose exactament com agafarme aixo..)
- ¿Qué bailarás en tu boda? Truly madly deeply (No em vull casar!!!!!! Mai mai!! Axo es molt depriment.... sort k no tenia moltes esperances per no dir cap.........)
- ¿Qué tocarán en tu funeral? Knocking on heavens door (Esk me l’han clavat! Axo es xk soc mol bona nena gent, axi k nire derechita al cel, al final sera k Deu existeix? I jo pensant k no....)
- ¿Cuál es tu hobby? Hotel California (spera.... m’esta dient guarra?!?!.... A mi?? Axo sta mal fet...! ¬¬ )
- ¿Cuál es tu mayor miedo? I feel good (vaja com ja sospitava resulta k soc tonta, si en el fons m’agrada sentir-me malament....)
- ¿Cuál es tu mayor secreto? Pure Intuition ( si si, ho sé tot sobre vosaltres! No em podeu amagar res.. ja esteu tremolant!! (riure malefic))
- ¿Qué piensas de tus amigos? Are you gonna be my girl? (mmm vale axo es mol lleig, molt, si al final seré lesbiana, o potser soc un tio i no me n’he adonat? No em sembla b. Mi nego rotundament!)
- ¿Qué opinas de este test? La vida es un Carnaval (gran resposta. Ja sabeu k jo sempre entenc el k em don la gana... kina felicitat)


Atentament, Marta.