dilluns, 15 d’octubre del 2007

Test música - Alba

INSTRUCCIONES:

1. Coloca tu Reproductor de Windows Media, Winamp, Itunes, etc. En modo aleatorio.
2. Por cada pregunta, presiona el botón "Siguiente".
3. Debes escribir el nombre de la cancion, no importa lo tonto que suene.
4. Si lo deseas, por algún comentario en paréntesis después de la canción.

- ¿Cómo te describirías? I Will Walk 500 Miles (res nois, em despedeixo perquè si he de caminar tot això ja puc anar començant!)

- ¿Qué te gusta en una persona? You and Me Forever (i jo que pensava que no se’m donava bé l’estabilitat… clar que a la meva manera… jejeje)

- ¿Cómo te sientes hoy? Every day is like Sunday (Que feliç que sóc, no??)

- ¿Cuál es tu propósito en la vida? Get up, stand up (si, esq això de dormir no se’m dona molt bé…)

- ¿Cuál es tu apodo? Rocking all over the world (preparat mon que quan tingui diners....!!! Res, que no se perquè estic esudiant si el meu destí és ser rodamon...)

- ¿Qué piensan tus amigos de ti? Latin Girls (esq sóc tan sexy... jejeje, vols dir que no us confoneu??)

- ¿Qué piensas de tus padres? Pure Intuition (ja deia jo que ma mare sabia masses coses...)

- ¿En qué piensas muy a menudo? Mad World (esq estic molt concienciada amb la realitat del nostre món.. esq estem tots bojos!!!)

- ¿Qué es 2+2? Little drop of Poison (les mates... mai seran lo meu... o potser és una indirecta cap el profe... jejeje)

- ¿Qué piensas de tu mejor amigo? Big Girls don’t cry (vols dir... doncs la meva deu ser petiteta perquè entre les dues cultivem una de bledes...)

- ¿Qué piensas de la persona que te gusta? Scandalous (jolins, ni jo ho hagues pogut explicar millor!! Esq es espectacular, babita... jejeje)

- ¿Cuál es la historia de tu vida? Hotel california (res, ja està, que marxo, algú s’apunta amb mi? Per compartir l’habitació de l’hotel... jejeje, per seguir amb la meva fama de “guarra”...)

- ¿Qué quieres ser de mayor? The river (oi que ningú ha aspirat a ser algo així! Pos ale, jo más xula que nadie! Ara, no un riuet de caca, no, un que es pugui fer ràfting!! Es la meva màxima aspiració!))

- ¿En qué piensas cuando ves a la persona que te gusta? 1973 (si esq sempre m’han agradat els nois més grans que jo... vaig ben encaminada!)

- ¿Qué bailarás en tu boda? Rock the Casbah (mmmmm... rareta la boda, no??)

- ¿Qué tocarán en tu funeral? Sweet Home Alabama (feliç fins i tot després de morta!!)

- ¿Cuál es tu hobby? Why (perquè eh, perquè ho voleu saber?? Eh, eh! Esq una ja no pot tenir intimitats...)

- ¿Cuál es tu mayor miedo? Come back in One piece (res, esq a mi m’agrada estar a trossets, deu ser per la hiperlaxitud?? O potser per la meva aspiració de ser un riu...)

- ¿Cuál es tu mayor secreto? Un deux trois (esq ho dissimulo molt bé però el frances…)


- ¿Qué piensas de tus amigos? Free (nois, ja ho sabeu, a volar, como pajaritos!!! Clar que sou lliures, meus no sou!!jejejeje)

-¿Qué opinas de este test? A women’s worth (si, de moment, que jo sapiga, encara sóc una dona o una verge, o una guarra, eh marta....)


1 comentari:

We are the leading decorative arts. ha dit...

( firefox ) http://www.computertomorrow.blogspot.com
http://www.emonney.blogspot.com

nice to meet u

my blog

jirasak from thailand