divendres, 26 d’octubre del 2007

Més val tard que mai -- Arnau

- ¿Cómo te describirías? Alive (suposu que això ja estava clar...)
- ¿Qué te gusta en una persona? Una botella (pero si en porta dos millor que millor...)
- ¿Cómo te sientes hoy? The Priest (es veu que estic molt iluminat (sino no estaria fent aquest test))
- ¿Cuál es tu propósito en la vida? La última valla (saltar tots els obstacles que em passin pel davant fins arribar al final)
- ¿Cuál es tu apodo? Believe (si es que m'ho crec tot... que innocent...)
- ¿Qué piensan tus amigos de ti? The truth (wenu, tampoc tinc res per amagar)
- ¿Qué piensas de tus padres? Dead to me (no ens passem, que tampoc arriben a tant)
- ¿En qué piensas muy a menudo? Set your eyes to Zion (en coses molt molt llunyanes)
- ¿Qué es 2+2? Forgotten (posss... que no men recordu!)
- ¿Qué piensas de tu mejor amigo? Sofokao (aquest acabarà malament a barrakes...)
- ¿Qué piensas de la persona que te gusta? Vente (po wenu que si no vens tu ja vindre jo)
- ¿Cuál es la historia de tu vida? Hell Song (tinc una vida molt dura... snif...)
- ¿Qué quieres ser de mayor? Que me maten (i per això cal estudiar tant? Em sembla que no em matricularé d'aquesta assignatura! xD)
- ¿En qué piensas cuando ves a la persona que te gusta? Hotel California (mmmhh... cal que dongui més detalls? =P_ )
- ¿Qué bailarás en tu boda? Pushing me away (lu que faltava, em faran fora del meu propi casament!)
- ¿Qué tocarán en tu funeral? Welcome to my life (he... que graciosos ¬¬)
- ¿Cuál es tu hobby? Time is running out (mirar com passa el temps, ves que divertit)
- ¿Cuál es tu mayor miedo? Mi barrio (uiii si, em fa una por sortir de casa x la nit!)
- ¿Cuál es tu mayor secreto? Gora Beherak (ha! desxifreu-ho!)
- ¿Qué piensas de tus amigos? Space Travel (quan vulgueu eh? ;) )
- ¿Qué opinas de este test? Wicked games (exacte, aqui l'has clavat, ets un joc maligne....)

JA ESTA, JA HE FET AQUEST TEST! PER FIIII!!!
PD: ejem... que consti que ningú m'ha pressionat perquè el fes, l'he fet per voluntat propia... no? =P

ale dw!