dissabte, 3 de novembre del 2007

Test de música - Glòria

- ¿Cómo te describirías? Keep on moving (no paro quieta mai)
- ¿Qué te gusta en una persona? Let it will be (q el deixin ser com és)
- ¿Cómo te sientes hoy? Don’t go (és q no tiro, 8 hores fent el treball de micro esgoten a qualsevol)
- ¿Cuál es tu propósito en la vida? Camins (vull seguir els camins q em depari la vida, i superar els obstacles amb la gent apreciada... q poètic no?)
- ¿Cuál es tu apodo? The reason (m’esteu dient sabionda??? Q fort!!)
- ¿Qué piensan tus amigos de ti? Satelites (jooooo, ara em dieu q estic a la lluna??? No em sembla bé...)
- ¿Qué piensas de tus padres? I just wanna live (és q no em deixen viure!!! És broma, me’ls estimo molt)
- ¿En qué piensas muy a menudo? Ten miles (és q últimament m’ha donat x calcular distàncies... m’agradaria anar-me’n de viatge)
- ¿Qué es 2+2? All Black (uuuiiii... ho veig tot negre... a mi no em pregunteu aquestes coses!!)
- ¿Qué piensas de tu mejor amigo? You are the one (pos clar q sí, sinó no seria el meu millor amic)
- ¿Qué piensas de la persona que te gusta? Pure intuition (tinc molta intuïció x aquestes coses jujujujujujuju!!!)
- ¿Cuál es la historia de tu vida? I can do better (sóc una persona perfeccionista i x això penso q sempre ho podria fer millor del q faig)
- ¿Qué quieres ser de mayor? I don’t feel like dancing (pos clar, q esperàveu?? Amb els problemes de l’edat penseu q estaré x ballar o q??)
- ¿En qué piensas cuando ves a la persona que te gusta? Let me be your love (vaig amb la directa posada!! XDDD)
- ¿Qué bailarás en tu boda? A diez centímetros de ti (jurl!! Ballarem super enganxats!!)
- ¿Qué tocarán en tu funeral? Runaway (m’escaparia, xo em temo q no podré...)
- ¿Cuál es tu hobby? Looking for love (mmmm sin comentarios XDD)
- ¿Cuál es tu mayor miedo? I miss you (no et vull perdre, tu ets molt important x mi, encara q ara x ara el q realment em fan por són les TAULES de microbiologia, eh Silvia?? Taules, taules, taules... XDDDDDD)
- ¿Cuál es tu mayor secreto? En tu fiesta me colé (vaja, ja ho sabeu!! Ja no tinc més secrets XD)
- ¿Qué piensas de tus amigos? We go together (la nostra amistat serà com un musical)
- ¿Qué opinas de este test? Ni una sola palabra (...)