dissabte, 21 de juliol del 2007

GOOOLFES

HALLO QUI TI PASA TI EEEEEEEEEEEE!
BuEnO jo us explicare la meva experiencia al "mataderu" . Primer de tot cal que us informi que soc del tipus de gent que es desmaia per una radiografia (sense comentaris sisplau). Vaig acceptar una feina de laboratori a un escorxador i resulta que havia d'agafar mostres de totes les sales (microbiologia) una de les sales es on escalden els porcs i una màquina els parteix en dos i on se li treu les "tripes" la olor es formidable i a més la sang que els baixava pel cap li donava un toc de classe. En aquesta sala havia de fregar els porcs amb una esponja pero la veritat es que em vaig passar l'hora intentan de no "potar". Una alre feina que tenia que fer era anar a un diposit immens, obrir la manguera on un xorro de sang (que ells en deien sang bona) rebotava al terra i et pintava tot l'uniforme blanc i les mans i la cara etc. Sense guants havia d'agafar mostra de sang i portar-la a xarvotar al laboratori fins a fer espuma. Desprès d'aquesta experiencia la operacion bikini va anar de puta mare perque no puc menjar carn i l'unic que em vaig poder posar a la boca va ser una clara d'0u, el segon dia vaig poder menjar amanida i avui he pogut menjar 3 pinxitos!!!!
Evidentment he deixat la feina pero ells no volen que la deixi perque la gent no aguanta tan, jo vaig aguantar tot el dia, com? no ho se!!!!
Deixem de parlar de coses macabres i dir-vos que us trobo molt a faltar i tinc moltes ganes de que sigui setembre i tot torni a la normalitat!!! Treballar es molt avorrit.
Apa petons per tothom!

1 comentari:

Biolegs ha dit...

Quanta raó que tens silvia. Es que sempre tens raó, ets tan bona persona i tan amable. Segueix així!!! ÀNIMS