dissabte, 21 de juliol del 2007

VERANO AZUL

Ei!! Que us heu oblidat d'explicar com estava d'emocionada l'Alba amb la seva pizza súper mona i quadradeta!!!!! Jajajajaja!!! La cambrera es va quedar alucinant!! Em sembla que la Marta, la cambrera i jo vam acostar-nos a mirar la pizza per descobrir el motiu d'aquella sorprenent exclamació, amb el cor encongit!!

Per cert, la Marta i jo no vam parlar tant, i l'Alba bé que tenia l'antena posada!!! Que va espantar a la Marta i tot!!!! Weno, la Marta no és que estigués gaire ben "gestionada" aquella nit, amb el roquefort que tenia a sobre el cap... I a sobre per dinar va menjar rosari al Viena.... XDDDD.

Vam poder anar a la platja!!! Feia un sol...!! I l'Alba i jo vam pujar a la plataforma, però mirant que no hi haguessin meduses ni taurons prop nostre.... Quina por!!

M'ho vaig passar molt bé aquell dia, llàstima que durés tan poc... Joooooooo!!!!
Jo intentaré venir a Girona, a veure com està quedant l'habitació, però és quasi impossible.

Fins que ens veiem!!!

Bones vacances!!


Glòria