dissabte, 28 de juliol del 2007

PANS & HEURA

olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

us trobo mol a faltar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja se k fa mol k no escric aixi k ara intentare escriure mol.

tres de les meves nenes ja marxen d vacances i les trobare mol a falta!!!

a la Glorieta k ja no ma truca ni ma diu re jooooo te vull veure!!!!!

Pau et dec un mun dosties k no te donat desde fa mol tems!!!!!!!!

ola arnau!!!!!!jejejjejejejj

i el marc de Lleide!!!

i el meu javiuchi-ni!!!!


us trobo mol a faltar


dons aver k us expliko, el dijous vaig ana a Girona i vaig veure labitacio d les 2 pastiseres, mola mool xo la meva sera mes mona!!!!!!! tamb vaig ana a pineda a despedirme d la sara k ja marxa i a veure al jai i l'antonio, i ja de pas ana a la platja i veure el germanet dls serranitos k es super mono xo jo li faig po!!!!!!!!!! Gloria sento no anarte a veure xo tu vius masa lluny!!!! si puc mescapo algun dia cap a Girona i vaig a veuret i ma portes a dona un vol en cotxe!!!! la foto del principio es de kan vaig ana a la picina am ells.

bueno i per acabar i us pogueu riure a gust, estic treballana un pans&company i dons si porto un gorrito espantos i orroros!!!
xo la feina esta mol be i magrada i mo paso be xo com a dit javiuchi... vull torna a la uni!!!!! us vull veure i fer l'imbecil km lem fet aket añ xo curranmo mes k tindre 90 credits!!! XD ma morire

bueno k us estimo mol a tots i tin moltes ganes d veuresu sniff snifff ara meu fet plora!!! jooooo


molts petonets wapos!!!! us trobo mol a faltar!!!! vulll la uniiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1