diumenge, 22 de juliol del 2007

Hola a tots!
Que com van les vacances? Suposo que bé. Yo aquí fent el vago tot el dia, amunt i avall, jejeje. Aquest cap de setmana ha passat volant, ahí vaig està lloret visitant al meu nen, i "que caravanas"ufff, i vam anar a donar un tomb per la platja, que guay. Quan vaig arribar a casa em vaig anar a prendre algo al bar amb els meus pares i vaig tornar ràpid perquè a las 10:30 havia quedat amb les meves amigues per anar de festa, vam acabar al tropicana, una discoteca de malgrat, estava atope, a més els guiris no paraven de fer el burro, quin fart de riure, m'ho vaig passar molt bé. Però avuí a las 9:30 els meus pares je m'estaven despertant per anar al mercadillo a Tordera, quina son, hem passat tot el matí allà i m'he comprat uns pirates i una samarreta, ya ho veureu, són molt monos, jejeje. I ara estic aquí a caseta aburrida sense fer res, a veure si em veniu a visitar. Dimecres vindrà l'Heura i es quedarà fins a dijous, a veure si fa bon temps i podem anar a la platja o a la piscina, l'últim dia que va estar aquí vam acabar a la piscina, va ser genial, no paraven de fer payaso, també va anar el javi, la seva novia i l'antonio i vam quedar-nos fins que casi tancaven, jejeje.
Bueno gent, a veure si escribiu, que fa molta ilusió obrir el blog i tenir noticies vostres.
Buenos que passeu bones vacances tots.
Besines.

Saritisima.