diumenge, 9 de setembre del 2007

Patinant sobre gel...

Holaaa!!


És diumenge, només ens queden 5 dies al Javi i a mi per mandar-ho tot a la merda, que ja seria hora. Aquesta setmana no he estat tan sola a la feina perquè l'Alba estava aburrida i s'ha connectat, hem parlat i jugat moooooolt, i la Marta també s'ha connectat alguna vegada. Ha sigut molt divertit; però des d'ahir que torno a estar sola. Bé, ahir concretament m'ho vaig passar molt bé, us explico: van tornar a venir tots els campistes i van fer una festa d'acomiat. Van fer xocolatada i van penjar pinyates!! Els nens estaven super emocionats, i jo em vaig divertir bastant, perquè a mi aquestes coses sempre m'han agradat de petita i veure'ls com es divertien m'ha portat molts records perduts de la infància (jo no vaig participar en la festa, només mirava, que consti, ho dic per si us penseu que jo també vaig jugar a la pinyata, que us veig...XD). Doncs a mi em van donar un got de xocolata ben espessa amb melindros!! Estava boníssima!! I després em van donar una bossa tota plena de xuxes!!! No m'ho esperava la veritat. Al final em donarà pena deixar el càmping...



Però bueno, només queden 6 dies perquè ens reunim tots, ja tinc ganes d'anar a patinar!! Al final haurem de saber patinar igual que els de la foto!!! XDDDD (avís: no cal vestir-se d'aquesta manera). Ens costarà, hi hauran molts de cops, però el dia serà inoblidable. Jo, la primera vegada que vaig patinar sobre gel em vaig trencar un bràquet dels ferros (abans portava ferros per les dents perquè tenia malposició dentària) i una amiga meva es va trencar una cama (però perquè va fer molt el bèstia); de totes maneres, als 6 anys vaig fer un any de patinatge al pati de l'escola i en vaig aprendre molt, i no és difícil, ja ho veureu.

Esperant amb impaciència tornar a fer tonteries amb tots vosaltres,

Un petonàs per tothom


Glòria