dimecres, 5 de setembre del 2007

VISITA AL ZOOO

Hola gent!!!!!!!! aqui penjo una foto del zoo que per cert vam anar l'altre dia amb la Marta i l'Alba i ens ho vam passar molt bé, serà pq vam tenir entrada gratuita i perquè vam poder tocar alguna bestiola i fer moltes fotos (també per la companyia eslcar). A mi m'hagues agradat fer-ne mes pero la tarjeta d'1gb no dona per gaire. També s'ha de dir que vam trobar el zoo molt petit i amb poc espai per la majoria d'animals, per aquet motiu he pensat que els podriem acollir a casa espai potser no en tindrem gaire més que el zoo però els ferem sentir com a casa.
Parlant de casa, he pintat l'habitació i m'agrada tot i que ha quedat una mica xillona,una mica massa. Ja tinc ganes de tornar a la uni i aquet any intentaré estudiar, no sé, puc intentar imitar a la Laura o sinó que la Glòria em faci classes de com estudiar. jejejejejeje. En fi canalla tinc algo per dir-vos que se m'ha passat pel cap, he pensat que podriem fer una festa no gaire gran de halloween amb disfresses i tot decorat.
Bueno ja em direu que!!!!
APA PETONS I FELICITAT PER TOTHOM