dilluns, 3 de setembre del 2007

Wenu ja fa tmps k soc aki.....

Ola gent!

Per començar voldria enviar a la nostre Saritissima una abraçada enooooorme d'akelles k et deixen sense respiracio xk sapiga k tots estem amb ella i k l'estimem un munt!! Anims wapixima, ja saps k ens tens a tts al teu costat i k som fantasiks xk t'estimem mlt! (em repeteixo..) Aixi k com ja ha dit l'Alba esperem tornar a veure el teu somriure ven aviat! Suposu k ens veurem el 15 i nirem tts a patinar, k es bo x la salut (ls dos)!!

Despres d'aixo volia presentar-vos una petita bola d pèl k ha estat amb mi durant una stmana (a k es mona!!) no us preocupeu, no+ es una passtgera aixi k no es kdara al pis (aixo es xk ningu em mati x falta d'informació).
No us recorda a algu¿?

També volia dir k el viatge a Noruega va star mlt b! I vaig passar mlt mlt fred!!! Els fiords son una passada i el paisatge es molt verdet. Com ja vaig dir Oslo no es mlt interessant (crec k lo millo va ser veure el bicing original d color blau!), com a ciutat Bergen es mil cops + mona! X cert haig d'informar-us d k Noruega esta envaida pls catalans, la noia k ens va atendre al mercat era d Girona!!

Por cierto Sara recibi tu postal! Es muy mona mlts acies!

Esperu veureus a tts el dia 15 (ofereixo la meva casa com a refugi a falta d'un altre lloc), suposu k nirem a l'skating (x cert no se vosaltres pro jo no se patinar...) i speru kns o passem mlt b!!

Apa fins mlt aviat i mlts tunets a tts (un petonas especial x la Sara!)


Marta


PD: El mini barco k es veu a la foto es un transatlantic gegant..