divendres, 14 de setembre del 2007

A títol informatiu... *-*

Hola gent! ^.^

Aixo es un avis per els que us quedeu a dormir a ksa mva dissabte (k nose mol b ki son..):

ES ABSOLUTAMENT NECESSARI QUE PORTEU SAC DE DORMIR!! Aviam si no en teniu no pasa res, pro si me n'entero k en teniu i no l'heu portat per alguna raó tonta us posu a dormir al balcó... Els que no en teniu no us preocupeu que jo en tinc dos.. o els tinc a Girona..........?? merda!!! nose.... Wenu porteu-los els k en tingueu que ma mare ve diumenge i no puc posar 7 llençols a rentar! en realitat tinc 6 plaçes de tamany normal, el meu llit de "matrimonio cariñoso", tres llits individuals, i el coixi gran del sofà vell (trankils, es = k un matalàs, hi va dormir un amic i em va dir k era molt comode..).

A part d'aixo us informo del planing:

- +o- cap a les 12h stereu tts al clot amb l'Heura que us dura a casa mva
- Cap a ls 2h i pico marxarem tts a la Sagrada Familia a buscar l'Alba i nirem a dinar (a ksa mva no puc fer mnjar x tts..)
- dpres d dinar nem a l'skating a patinar o a caure de culs segons el vostre grau d'habilitat i/o equilibri (i jo m'apunto al segon grup ^^U )
- llavors tindrem la trágica desaparició de l'Heura que sera absorvida per les forçes de la Colla del drac
- nosebenbakinahora sortirem de l'skating
- dspres a ls 9h30 ens plantarem vesasaberon del poblenou a sperar el correfoc amb l'heuritis i les seves converse amb ditet per fora.
- seguit de festa per marina (osease k l'Heura ens portara al famosissim Cutres & companyia)
- Finalment caurem rendits a casa meva (o aixo espero xk no tink ganes de donar explicacions als veïns..) amb excepció d'alguns, en els cuals m'inclueixo, que faran una passada per la dutxa: els k dormin en llits... (jo personalment us recomanaria que portessiu pijama, respall de dents, i una muda per el dia seguent per no tornar a casa fets un tabaket... pero suposu que aixo queda al gust del client)
- dormirem
- dormirem
- dormirem
- Ens aixecarem i deixarem TOTS la casa perfecta per l'arribada de ma mare!
- I la resta esta per veure....

Wenu gent, a kdat prou clar? Si no heu entès alguna cosa se admiten dudas de lunes a viernes de 5 a 8 de la tarde (vaja, aksta tarda) via messenger, i nuestros telefonos estaran abiertos al cliente de 10 de la mañana (si, xk si no té dos digits jo no m'aixeco! i no em vingeu k si les 8 son 0+8 i les 9 0+9 k no si val.....!!) a 1 de la madrugada, tambien se admite correo electronico.

Dons ja sta! Molt bona dia a tts ptitonets! No us molleu gaire, que van dir que avui plouria.....

Mltixims tunets!!!! I fins dissabte!!! ^3^



Marta.

PD: Els que penseu venir a patinar a l'skating (esperu k tts...) us recomano que porteu guans si en teniu, no es cosa meva, esk si no en porteu us en faran pagar uns...