dilluns, 3 de setembre del 2007

m'avurro....

Nois... això és moooooooooolt avorrit... estic fent de recepcionista en una empresa i o una de dues, em poso nerviosa per si truca algú i em demana pel jefe o algo així (quina por!!) o sinó m'avorreixo com una ostra que és el que està passant ara mateix...

Sabeu, crec que el dia 15 tindré més temps per vosaltres, perquè avui he estat pensant en lo de la feina de la setmana que ve i la veritat és que no em surt massa a compte, perquè em paguen una misèria, 5 euros l'hora!!! i perquè són moltes hores... així que encara no ho tinc del tot decidit però segurament els hi diré que no puc i d'aquesta manera tindré lliure la setmana que ve i el cap de setmana el tindré més buit, hauré de treballar pel matí, de 9 a 15 però la tarda-nit la tindré lliure! Així potser puc venir a patinar i sortir per la nit, no?? bueno, crec que definitivament m'he decidit, a la merda!!! Que us trobo molt a faltar!!!

Pos ale, crec que últimament escriuré molt perquè fins divendres estaré aquí així que... si no teniu res a fer per la tarda conecteuse (o com es digui...) al messenger que jo estaré per aquí!!

Un petó molt gran!!!
Alba