diumenge, 5 d’agost del 2007

Apa Siau!! *-*

Ola gent! M'en vaig, m'en vaig, m'en vaig!! Dma m'embarco en una aventura per les fredes terres escandinaves... axo queda molt cutre.. vale.. dma m'en vaig a noruega a passar ferd! axi millo, lo d'aventura seria més aviat x el viatge de l'Alba... ¬¬U

Vaja k nire una stmana a Noruega on actualment hi ha 18ºC i fa nuvol..... x si no estava prou blanqueta....^^

Haig d felicitar la part masculina del grup ja que ara per ara el 50% d'akesta petita comunitat HA ESCRIT AL BLOG!!!!!!! Moltes felicitats nois, aviam si els altres s'hi animen!
Avui en Kiru s'ha traslladat a ksa l'Heura, pel k sembla el plastik nou k li han posat no ha aguantat gaire, se n'ha desfet la mitat, axi k dilluns de vuelta al veterinari.... sort k no es res greu xk sino seria molt estressant.

Akbu de veure k he d'escruire 22 POSTALS!!!!!! 6 als frikis, 5 a la familia, 2 a l'anna i la cris, i 9 a vosaltres!!! Axi k em perdonareu si les postals son de l'estil: "hola k tal? be? fiords molt macus dw. Marta.", sino millo mo repenso i no marxu, es + practic....

Wenu gent m'en vaig a akabar d'omplir la meva fantastik i nova maleta xk es meva i l'estimo mlt!! Aki us deixo amb l'estiu i tot el k comporta, vaja k us deixo am la caloreta i m'en vaig a disfrutar del fred!!!! ^.^

Molt bon stiu i fins aviat, x cert kuan volgeu (qan agi tornat..) us invitu a ksa mva i nem a l'skating, haviem kdat k o feiem x ls festes dl poblenou no¿? ja m direu algu, k axi planejo com fer fora al meu pare d ksa.... xD
Speru veurus mlt aviat k us trobu mlt a faltar.. snif snif i aviam qan tornes Alba k aksta stmana me avorrit mlt tota sola!!! sort k l'Heura tnia festa dilluns i dimarts.


Un petonas per tts i d'aki res torno, si puc escriure algu alla ho faré k m fara ilusió..



Marta.
PD: He posat imatges d fiords, no m'agrada com esta posada la primera pro si la poso + avall no m'hi deixa posar text al costat.... i per el k sembla no tink dret a separar aixo del nom....