dilluns, 6 d’agost del 2007

Fanguet...

Hola a tots!!!

Acabo de tornar d'una nit de tren des de sapa... un poblet de la muntanya on vam anar a veure les etnies!

El primer dia va ser relax, arribar i donar una volta pel mercat, on vaig veure la desagradable imatge d'un gos fet a trossets, preparat per menjar... i una volta per un jardi molt maco (per compensar el mercat...) al dia seguent, ale, al monte!

Teniem dos guies a part de mig poblat de la etnia hmong que ens va acompanyar tot el cami, cadascu tenia un acompanyant, la meva es deia Mimi i devia tenir uns 10-12 anys, molt mona! Vaig acabar feta un fanguet!!! Va ploure tot el cami i el terra estava ple de fang i de caques de bufal! Jo anava amb sandalies, de caminar, pero sandalies... al final ja pasava pel lloc mes fastigos tot i que vaig haver de rescatar unes quantes vegades les meves sandalies del fang!! I a la meva acompanyant se li van trencar, la pobre anava descalsa!!

Al final vam arribar a la casa local, fet un fastic i clar, la dutxa era inexistent, be, si, hi havia un forat de dutxaque feiem servir com a lavabo!! (solo pipi, no caca deia la guia!!jejejeje!!) Vaig aprendre a enrollar rollitos de primavera amb paper d'arros!!! I el sopar una passada i abans d'anar a dormir... ball!! el guia mes jove tenia una marxa! Un moviment de c!!jejeje! Molt divertit!

De tornada mes light, nomes vam caminar 3 km, la resta amb cotxe, perque el dia abasn ja n'haviem fet 14 de km!!

I ara vaig com a la bahia de Halong, a pescar calamar i a passejar-me per les coves! De descanso!
Bueno nois, les fotos son: la primera de sapa, camps d'arros, verd... i la segona de la bahia de Halong!!
Molta sort per Noruega Marta i gracies Heura per en Kiru, ja buscare el teu ipod rosa!!! Un peto molt gran a tots i m'ha fet molta ilusio veure quan heu escrit!!!
Ja fins d'aki una setmana mes o menys no podre tornar a escriure, molta sort a tots amb l'estiu!!!
Alba