diumenge, 12 d’agost del 2007

els meus bebes!!!!



OLAAAAAAAAAAAAAAAA

jejeje k tal esteu?? jo stic fins els mismisims del pans , km algu em digui k li faci un boocata el mato!!!!!!!!
x cert domino un mun didiomes!!! sobretot el dels gestos!!! XD ja us fare una demostracio.

aki stic reventadeta xo... jo tmb pelgo el dia 31!!!!! aixi k por entonces x mi ja podem ana kdan tots!! tinc moltes ganes d veureus!!
magrada veure k el trio lalala sta representat x algu aki .. el PAUET!!! ( nomes jo li puc dir aixi)

markitus i peluchito meu aveure si escriviu!!!

la sara torna daki poc no??????? i gloria trukm algun dia!!!!!!!!!!!!!!!!111

javiuchi ens veim dijous no??? o et mato Marta avere kan tornes a bcn k te vull veure i kmpartirem els kuidats den kiru fins k la seva dueña es digni a torna!! XD

bueno el blog avui escrivia x enseñarvos el meu nou bebe es diu ALICE COOPER!!! el cantan d POISON!!!!! xo li dic COOP


a k es mono!!!!!! mencanta i te uns collonets enormes, els cuals li tallarem!!! despre d k agi tingut uns bebes preciosos!!! si stic k una cabra xo vull bebes nous!!!!
en kiru sta perfecte, ma mare l'agafa i tot!!! es super mono!!!
a per cert ahi vaig star malalta vomitan i eso, ma fa mal la panxulineta!!!!
bueno dons res mes desd laburrimen d ksa meva, tinc ganes danar al puticlub!!!
ja tinc la pintura x la meva abitacio!!!! crec k sasemblara a l'abitacio d les lesbianes , xo esk el color k jo volia man dit k auria d fer moltes capes i pos no tinc ganes!!!
molts petonest a tots!!!!! us stimo mol!!!!!
hedera helix