dissabte, 4 d’agost del 2007

heureta i els bocatas parlans

OLAAAAAAAAAAAAAA gentuzaaaaaa

k tal bueno us informo d k a la feina i a una tia pesada ( k es una d les encarregades) k no para d fotrem la bronk xk parlo; vale si te rao xo no soc l'unik, es mes soc d les k meñs parla aixi k imagineuvos km son la resta!!!!!!!

aixi k un dia se minflaran i li deixare anar un dels meus mocs km els k ta faig a tu glorieta!! o a la marta!!!! XD

esk ma te fins els mismisims!!! no laguanto!!!!!!!!1 xo la resta d gen mola mol

si els meus oraris son mol raros, nuse kins fare la semana k ve casi casi!!! XD
a x cert no us o e dit x aki xo tinc bebes!!! si la meva cobayeta va pari 2 boletes d pel precioses!! i bueno a falta d fotos millos poso unes dl meu mobil, ja k la marta no em pasa les seves ¬¬ i la meva camara a decidit mori definitivamen, aixi k fins k lalba no torni i em porti la meva camara nova no podre felsi mes fotos, i si vull un ipot ROSA!!!! x culpa d la marta ara em fa ilu i tot!!!
tinc moltes ganes d k kmenci la uni i torna a veurens tots i estresarnos xk nuse vosaltres xo jo tinc 90 credits els kuals e daprobar tots!!!!!!!!!!!!!!!!11 XD jo puc!!1


sapigueu k a la feina comenso a domina molts idiomes, sobretot el dels gestos!!!! jejejejejje bueno nanit k dema treallo dora dora,


el despentinadet es una nena i es diu wicket(km el de la guerra d las galaxias)
el lliset k sembla una rateta es un nen i es diu mestre estenico ( km el d ls tortugues ninja)
son els meus bebes ultra cutes!!! i mels kedo tots dos!!! xk son meus i mels estimo mol!!!
i a vosaltres tmb!!! vull veureus ara!! jooo bueno almenys ja keda poc!!, x cert vull fotos d la sara ballan pakito el xocolatero!! XD jajajjaa
besits us timu mol!!!!
Hedera helix