divendres, 3 d’agost del 2007

GLÒRIA ON THE ROAD

Hola gent!

Des de fa un dia que ja tinc el carnet provisional i vaig a tot arreu amb el meu cotxe (fa dues setmanes que vaig sola i no me l'he pinyat!!!) Estic súper contenta!!! ^^ Quan tornem tots a la uni anirem a comprar animalets amb el cotxe!! Ja no caldrà anar amb autobús (com odio anar amb autobús! :-( , weno, si voleu fer de conillets d'indies clar jejejeje).

Weno, ja fa dies que és festa major al meu poble i he anat moltes vegades a la fira amb els meus amics d'aquí: al saltamontes, al barco pirata, als transformers, als balls que fan al passeig etc... també als focs artificials (avui són els correfocs i demà hi ha els focs artificials finals) però m'he adonat que no és el mateix sense vosaltres, perquè me'n recordo del dia de barraques i vull tornar!!!! Ha passat molt de temps des de llavors... Jooooo!!!!! Vull tornar a la fira de Girona amb els que hi érem l'any passat i amb ELS QUE NO HI EREN, ehh?? (i no miro pas a ningú ¬¬ ). Me'n recordo de la centrifugadora infernal on vam pujar el Javi i jo, quin mareig! A aquesta atracció hi hem de pujar tots! Jajajaja




La feina ja no em sembla tan pesada (sobretot perquè la gent em convida a gelats!! Fins i tot la meva jefa!! XDD) i perquè ja m'he acostumat a passar les hores mortes llegint i llegint llibres (ja vaig pel 5è i aquest té 1400 pàgines!!! Espero acabar-me'l en poc més d'una setmana...) i amb el ventilador al clatell, que els empleats no poden passar calor, home!
En resum, a la feina em tracten molt bé, estic practicant idiomes i a sobre llegeixo (què més vull??).

Com molt bé diu la Marta cada dia falta menys perquè ens tornem a veure, però encara falta més d'un mes, així que paciència.

Ei, Alba! Com va el viatge? Espero que molt bé. Quina sort que tens!!

Marta tu te'n vas a Noruega, no? Espero que també t'ho passis molt bé, com a mínim estaràs fresqueta.

Sara, i tu què fas?? Que no dius res... Potser estàs ballant Paquito el Chocolatero amb els del poble... Passa'ns el video!! Jajajaja

Heura, quin horari més estrany que tens, no sé a quina hora trucar-te... Connecta't al Messenger!!!

Javi, tu sigue trabajando, pásatelo bien este verano, no te aburras y sobre todo no te cortes más el pelo!! Quiero que vuelva el Bisbal de Pineda!

Arnau, no estafis als pobres clients del bar!! XDDD

Pau, paciència amb els guiris i no facis "entremaliadures".

Marc, què tal la patata??

Per cert, què és això de que l'Heura vol un iPod rosa?? Perquè jo vull un mòbil nou 3G Sony Ericsson o Nokia (si cola cola, XDDD).

Un petó molt gros a tots!!! Bones vacances!!



Trio lalala, a veure si escriviu!!!!!! O la vendetta serà terrible!!!

Glòria