dissabte, 25 d’agost del 2007

Iniciant la conexió amb la terra...

Hola nois!!!
Bé, ja se que fa casi una setmana que estic aqui i no havia dit res... ho sento!!! encara estic intentant acostumar-me als horaris d'aqui, intento no despertar-me a les 6 del matí... cosa que m'ha passat ultimament...

Pos bueno, exactament no se que escriure ja que els dies aqui han passat.... bueno, han passat... he quedat amb la Marta que esta molt soleta i avorrideta, ahir vam anar a visitar a l'Heura que també està avorrida d'estar a casa i prefereix anar a treballar... bojeria momentania?? Pos eso, i als altres... doncs nose quan ens tornarem a veure però espero que aviat!! Sobretot amb tu Gloria que ens hem d'anar a apuntar al gimnàs a principis de setembre!! que ho vam dir eh!! ara que no sen's passi!!! perquè ens con ec i tot seran excuses!! De moment tu, la Marta i jo segur, esperem que la Silvia també pugui venir!!!

I bueno, del viatge, ja explicare coses quan us vagi vale, tot i que si heu seguit el blog no queda gaire que explicar...

I res, nose!!!! porto un avorriment... a vere si ara vaig a casa la Marta i fem alguna cosa interessant... aixi que res, nomes era perque veieu que donc senyals de vida!!! I la foto... es per remarcar l'avorriment i perque la trobo super mona!!!

Un peto molt gran a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alba