dimecres, 1 d’agost del 2007

Tractat sobre l'avorriment ^.^

Ola gent! M'estic avorrint infinitament axi k es possible k el k escrigui us sembli francament poc interessant...^^
Wenu ahir amb l'Heura (acies x acompanyar-me!! puxu ^^) vem nar a portar en Kiru al veterinari, ara per ara es el notre conill biònic... o com a minim mig conill mig plastiquet... axi k la poteta del nostre nen actualment es moooooooolt fastigosa. Tot i aixi no hi ha de que preocupar-se xk diuen k tot va mlt b, la setmana k ve hi haura una nova entrega de drenatge de pota i li posaran un nou plastic, mentres tant ell esta mlt espavilat i menja un munt!

Canviant d tema el notre "petit pois" o esquirolet ha trobat una nova familia, van venir ahir a la tarde/nit i son mlt simpatics i crec que el cuidaran mlt b! I l'Heura va trobar una cobaya (un cobayu) monixim x sa germana, encara no entenc xk no t'el vas kdar tu, el meu truc de 2x1 estaba molt ben trobat.......¬¬

Tmb hi ha noves adquisicions gerbils al zoo de Girona cosa k suposa k probablement dintre d un temps tindrem nous mini gerbitos disponibles (si son massa macus m'els quedu jo!!! ^I^ ).
L'Heura t l'orella com un bombo, sperem que no se li caigi.....

Doncs fins aqui les noticies d la Marta, ja se k tot va d'animalets (indirectament estic tractant l'Heura d'animalet¿?) pro es t k entendre, aki a ksa tinc 2 gates (la Yuri s'ha menjat el pa!!!! no he pogut esmorzar..), 8 jerbos, 1 hamster, 1 conill i 1 eskirol.. 13 animalets x mi soleta!! vaig a sobar-los..

X cert ara k veig la foto: no tindré k dormir mai + al costat d la paret!!!!!!!!!! Happy happy xD

Wenu un mega ptonas a tts!!!!!! No trballeu gaire k no es bo x la salut i mlt bones vaknces!! K cada dia falta menys x setembre... I aviam si scribiu +, sobretot alguns k jo m se................. ¬¬ (=mirada asesina)


K vagi mlt b x Vietnam, Cambodge i Hong Kong Alba!!!! (l'Heura vol un ipod ROSA!!)

Tunets tunets!!! ^3^


Marta



PD: He posat fotos velles velles pro esk el meu portatil va petar axi k aki no+ tink ls del mobil.... Son "els inicis: la primera foto k tink d la uni", "un dia divertit..", "Alba sota un munt d merda amb Yuri in fraganti" i "ultima on surt el Javi xk no staba enlloc". Crec k he posat masses fotos, no m'en kdaran, nyuu...

1 comentari:

Biolegs ha dit...

Sembla extrany que pugui ser tant extensament avorrida........