dimarts, 7 d’agost del 2007

NO FA FRED!!! ....

Ola gent! estic a Noruega! Wenu ara per ara soc a Oslo, no he vist cap fiord, no+ la ciutat i el paisatge desde l´avio, k per cert era mlt macu i verdet! Oslo es aixi com una mica poble segons on vagis i em recorda una mik a berlin en altres llocs... no s xk. Hem anat al port i a pasejar per la ciutat, wenu ahir, avui ens kda un altre dia aqui i dspres marxem cap al fiord dels somnis! dma a ls 8 dl mati ^^U

No puc posar cap foto xk no se on conectar la camera... l´ordinador es una mena d caixeta blanca plantada devant meu de uns 20x10 cm i la pantalla esta com penjada sobre el meu cap (agafaré torticolis...) X cert hem descobert k a BCN vem copiar el bicing de Oslo, hi ha exactament el mateix la unik diferencia es k ls bicis son blaves..

Us deixo k el meu pare m´esta donant pressa...

A, vam venir ahir i NO FA FRED, jo k venia super ilusionada a passar fred i fa + aviat caloreta, es veu k ahir era un dels dies + calorosos d´aki!! =.=

Wenu un petonas a tts i fins aviat!

Marta.