dilluns, 13 d’agost del 2007

Arribant a la frontera...

Hola gent!!!!
Bueno, pos estic aki al delta del Mekong, a punt d'entrar a Cambodja, dema passat.

He estat a la zona central, i bueno, be pero una mik avorrit, ciutats, temples, pagodes (porto un embolic!!) i ara el sud que m'agrada mes pq son mes paissatges, avui hem passejat amb barca pel riu i em menjat fruita bonissima!!! platans i chop-chop!!

Ara ja queda la part final del viatge i el que mes hem be de gust, el temples de cambodja, d'Ankor Wat o algo aixi! Aki us poso una mostra del que podre o espero veure!!

D'aki una setmana tornare a estar aki i en tinc moltissimes ganes, a vere si arriba setembre per fer una kedada!!
Com que nose si tornare a poder entrar al blog de moment m'acomiado de vosaltres fins el dilluns que ve!!
Un peto molt gran a tots, us trobo a faltar!!!! Alba