diumenge, 5 d’agost del 2007

MES VAL TARD Q MAI

HOLA!!!!!! com us va?
Jo stic aqi fins als nassos de tants giris es q son una plga surts de festa i per cada metre quaradat i an con a minim 15, no es pot respirar :(.Pero bueno vaig fent cada dia a la fiena amb un orari d 8-13:30 i de 16-19:30 q no em diexa temps per a gaire, trobo a faltar molt a la Sara :_( pq com ja sabeu esta a Espiño, a Pontevedra.

Com alguns ja sabeu m' he comprat un portatil la putada es q no tinc internet i tinc q agafar wifi d' altrs, pero ja ningu s'en fia i tenc q anar a robarli internet als hotels, q tmb quan vaig a repartir lis robo el menjar XD. i per aixo e trigat tant a escriure aixi q espero q tot vagi be.

si trobo mes internet de franc ja continuare escrivint.

per cert tinc una coses a dir i es per setembre abans de començar la uni podriem anar a Port aventura o al Water world, a alguna cosa per l' estil.